Tuesday, November 20, 2012

Felina Inchloss - Persediaan Hari Bahagia

Hari bagi meraikan cinta saya bersama suami saya semakin hampir. Terlalu banyak yang perlu saya fikirkan untuk persediaan Walimatulurus akan datang ini. Maklumlah, kita ni baru nak belajar hidup, bukan berasal dari keluarga berada, Semuanya perlu diuruskan sendiri. Tiada "Wedding Planner", tiada "Katering"..Semuanya diuruskan sendiri. Kad Kahwin pun suami saya design, print dan potong sendiri. Nasib baik dia ni grafik designer. photographer pulak kalau boleh nak amik sendiri, dah amik dah, tapi kang sape lak nak bersanding..So, barulah upah orang lua untuk photography serta andaman. Kalau nak tau andaman mana saya gunakan, boleh la tengok2 kat link sini: https://www.facebook.com/pages/Butik-Andaman-Pengantin-Remaja/111861665501616?fref=ts



Selain semua persiapan diatas, yang penting pada saya, saya kene nampak cantik dan "Kurus" =). Seperti entri saya sebelum ini, produk-produk yang saya edarkan, saya sendiri gunakan, sebab tu, hanya produk terbaik aje yang saya edarkan di sini. Saya gunakan Felina Inchloss bagi membantu saya mengempiskan perut saya. Ya, memang sangat berkesan

Bagi anda yang nak cuba sendiri produk terlaris di pasaran sekarang ini, boleh hubungi saya segera. Sementara saya masih memegang stock dalam tangan =)



Pengenalan
Risau dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??

MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..
berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..
mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

Harga 180ml / Sebotol :
RM75.00 - Semenanjung
RM80.00 - Sabah & Sarawak

Kesan Serta Khasiat
  1. Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.
  2. Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)
  3. Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.
  4. Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.
  5. Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut

CARA GUNA:
  1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
  2. Sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
  3. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)

Sekiranya anda berminat, sila hantarkan SMS berserta maklumat:
1. Nama
2. Alamat
3. Produk & Kuantiti

ke nombor telefon: 017-7344494 (Maherah)
dan anda boleh membuat pembayaran ke no.akaun








No.Akaun: 151052200368
SITI MAHERAH BTE ABU BAKAR HASAN WONG
SMS/Email kan bukti pembayaran ke:
+6017 7344 494 / elken101@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Post a Comment